sobota, 24 sierpnia 2013

Libster Blog Award

                                     Libster  Blog Award


  
  Nominacja do L.B.A jest przyznawana przez bloggerów, w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Otrzymują ją blogi o mniejszej ilości obserwujących, przez co daje możliwość rozpowszechnienia się. Po otrzymaniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań, które ułożył jej autor. Następnie układasz 11 pytań, które zadajesz 11 nominowanym przez Ciebie osobom.


Zostałam nominowana przez: Olcia


Regulamin: 

1. Podziękuj osobie dzięki, której trafiłeś do konkursu. 
2. Obserwuj i skomentuj bloga osoby, która Cię nominowała. 
3. Odpowiedz na pytania. 
4. Napisz 5 ciekawostek o sobie. 
5. Wstaw "always the best blogs" na swojego bloga. 
6. Wybierz 10 blogów, które według Ciebie powinny trafić do konkursu, 
7. Przekaż osobom wybranym przez Ciebie wiadomość o nominacji. 
8. Umieść ich blogi w tym poście.
Zostałam nominowana przez: Olcia


5 ciekawostek:

  1. Nienawidzę romansów, miłości i wszystkiego co z tym związane.
  2. Mimo tego że prawie wszystkie ciuchy w mojej szafie są czarne czasem mam problem z ich dopasowaniem
  3. Mam bardzo specyficzne poczucie humoru. Śmieje się z horrorów i dramatów.
  4. Nienawidzę większości współczesnych horrorów. Coś by się komuś stało gdyby w horrorze nie były cycatych debilek?
  5. Oceniam książki po okładce( bierzcie to dosłownie) i zazwyczaj wybieram książki które są dosyć fajne. 



Moje odpowiedzi:

  1. Co nakłoniło Cię do blogowania?
  Odp: Najpierw czytałam Creepasty i chciałam pisać właśnie takie straszne opowiadania, potem trafiłam na Wiki Generator Rex. Przeglądałam strony bez konkretnego celu i trafiłam na bloga Olci, potem znalazłam kolejne... Jakoś nie czułam się za bardzo żeby pisać Creepasty, postanowiłam napisać coś o tematyce GR.
  2 .Ulubione jedzenie?
   Odp: Pizza.
  3.Kiedy jestem sama lubię...
   Odp: Kiedy jestem sama lubię...( w domu) oglądać telewizor i grac na laptopie mojego brata. ( W swoim pokoju) Czytać książki.
  4.Twoim zdaniem piszesz dobrze, czy źle?
    Odp: Źle.
  5.Jakie blogi czytasz?
    Odp: Czytam blogi o tematyce Generator Rex. Czytam także blogi z strasznymi historiami.
  6. Jakich blogów unikasz?
    Odp: Romansów.
  7.Ulubiony zapach?
    Odp: Nie mam zielonego pojęcia. 
  8 .W swojej "paczce" masz więcej chłopaków, dziewczyn, czy nie masz "paczki"?
    Odp: Nie mam paczki.
 9. Ufasz osobom, z którymi gadasz przez internet, a nie proponują spotkania?
  Odp: Po części ufam a po części nie. Jestem samotna i czasami chce z kimś pogadać na jakiś temat tyle ze nie mam z kim. Wtedy rozmawiam z kimś z internetu. Nie znam tej osoby a ona nie zna mnie. Z drugiej strony sa rzeczy których nie mogę powiedzieć nikomu.
10. GG czy Skype?
  Odp: GG.
 11. Piosenki o życiu, czy miłości?
   Odp; O miłości. Jeżeli piosenka jest o nieszczęśliwej miłości.

Moje Pytania:

1. Wampir czy wilkołak ?
2. Wierzysz w istnienie istot nadprzyrodzonych?
3. Wiesz co to Stonehenge?
4. Jakiej muzyki słuchasz?
5. Lubisz Justina Biebera?
6. Rozrużnił abyś/byś bósto Greckie, Egipskie lub Skandynawskie?
7. Znienawidzony przedmiot?
8. Czytasz jakieś książki oprócz lektur?
9. Pizza czy hamburger?
10. Wiesz co to creepypasta?
11. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? 

Moje nominacje:

1. Ból moim przyjacielem
2.Mroczna kraina

2 komentarze: